BiLinGual B(L)oGi


Just a detail and not…
Octombrie 7, 2009, 12:15 pm
Filed under: Uncategorized

Valami változott. Rajtam és bennem. Szerettem volna, ha orr-piercinget viselhetek. Vágytam rá.  Megkaptam és teljesebbnek éreztem magam attól, hogy ott van az a csillogó pötty az orrom bal oldalán.  Egyesek észre se vették, hogy valami változott rajtam, mások csodálkoztak, azt hitték, hogy korábban volt már ilyen testékszerem… és elkerülhetetlen volt, hogy sokan véleményezzék.

A szüleim és néhány ismerősöm nem látott ebben a változásban semmi mást, mint a lázadó tinik gesztusát; egy olyan gesztust, amihez túl öreg vagyok. Másokat rabul ejtett a pici orrékszer szépsége és ők is vágyni kezdtek egy hasonlóra. Aztán egy kurd barátom egészen természetesen viszonyult hozzá, mondván, a kultúrájában nagyon sokáig szokás volt a nők körében orr-piercinget viselni. Tegnap pedig egy belga-marokkói barátom megjegyezte, hogy a bal oldalon viselem, készülök férjhez menni?

Igen, ez az ékszer több mint fülbevaló vagy az exhibicionizmus megnyilvánulása. Keleten és közép-keleten viselték és viselik a nők. Mikor a lányok elég nagyok, hogy férjhez adják őket, orr-piercinget kapnak. Van olyan kultúra, ahol a férj adja a feleségének (kicsit olyan a jellege mint egy jeggyűrűnek), van ahol a női szervek helyes működéséért viselik. Az ajurvéda szerint a bal oldalon viselt orrdísz enyhíti a menstruációs görcsöket és könnyíti a szülést. Ezen felül hangsúlyozza az orrnak, a keleten egyik legerotikusabbnak tartott testrésznek a szépségét.

Mindenki maga választja meg, hogy miért visel egy ékszert és az mit jelent számára. Én most nőbbnek érzem magam.

100_1233

3 comentarii so far
Lasă un comentariu

Be tévedtem a picasa-s fotóid közé.
Gratulálok. Nagyon jól kattintgatsz.
Péter

Comentariu de Magyari Péter

Köszönöm

Comentariu de Bogi

romanul is? 😦

Comentariu de olahus




Lasă un răspuns

