BiLinGual B(L)oGi


Cleaning some dust
Martie 23, 2009, 10:20 am
Filed under: Cogiting, Mindennapi chestioare

Óvatos válogatásba kezdtem a szobámat és szekrényemet megtöltő tárgyak és ruhák terén. Fenyegtő lett a nagy halom holmi jelenléte. Mozgásképtelenné tesznek. Mikor útra kelek úgysem kell a negyede sem, különben sem létezik az a táska, ami befogadhatná mindazt a kacatot, ami felgyűlik pár év alatt.
A legrosszabb, hogy már nem is elég két kategória a szelekcióhoz, hogy van amit meg akarok tartani és amit nem akarok megtartani. Van olyan, amit szégyellek eldobni, mert emlék vagy ember köti. Ezeknek a tárgyaknak a felszámolásával kellene kezdeni.
A mai eredmény egyelőre: egy táska ruhával kevesebb. Holnapra legalább ennyi kell még.

*

M-am apucat de selecționarea precară a conținutului camerei mele și al dulapului, deoarece am început să simt amenințător prezența atâtor lucruri. Mă imobilizează doar. Oricum nu iau nici sfert din ele când călătoresc și nici nu există geantă atât de încăpătoare în care să împachetez toate dichisurile.
Partea cea mai proastă e că mi-am dat seama că nu îmi mai ajung două categorii de selecție: ceea ce vreau să păstrez și ceea ce arunc. S-a ivit categoria de „ceea ce mi-e jenă să arunc”; sunt obiecte care mă leagă de-o persoană sau vreun eveniment mai drag al vieții mele. Ar fi fost bine să încep cu ele.
Deocamdată pentru ziua de azi m-am oprit la o geantă de haine. Planul pentru ziua de mâine e un minim de tot atât.

4 comentarii so far
Lasă un comentariu

Bogi! si noi am facut acelasi lucru azi, e greu cu atatea lucruri, amintiri, simt ca am nevoie de toate si de nimic in acelasi timp…te pup.

Comentariu de Ana

As fi vrut sa fiu alaturi sau sa va conduc macar la Oser… dar nu sunt in Cluj…

Comentariu de Bogi

ah, ok, mi se pare normal ca nu esti in cj, da mai posteaza si tu de pe unde esti sa te urmam sufleteste macar.

Comentariu de Ana

Ai dreptate… Imi pare rau… Am vreo 7-8 deadline-uri in urmatoarele doua saptamani. Gotta see you for a coffee sometime…

Comentariu de Bogi




Lasă un răspuns

