BiLinGual B(L)oGi


It’s my voice
Martie 9, 2009, 1:39 pm
Filed under: Mindennapi chestioare, Sentimenty

Felfedeztem magamnak a hangomat. Túl sok érzelmi állapoton és izgalmon megyek keresztül ezekben a napokban és egyszer csak elkezdtem hangokat kiadni, hogy tudjak lélegezni megint.
Egyszer megkértek egy improvizációs tréningen, hogy adjak ki egy hangot, ami megfelel az akkori állapotomnak és hagyjam, hogy vigyen a hang, menjek, amíg tart. Akkor nem tudtam őszintén végezni a gyakorlatot. Tegnap egyszer csak elkezdett működni és vitt a hangom, de a világ végéig is elvihetett volna.
*
Mi-am descoperit vocea ieri. Simt atât de multe lucruri zilele astea că simt câteodată cum mă sufocă. La un moment dat am început să scot sunete, fără să le caut o forma și după aia am respirat mai ușor.
Mai de mult, la un antrenament de improvizație mi s-a cerut ceva asemănător: să scot un sunet, care îmi exprimă starea și să mă duc atât de departe cât mă duce acel sunet. Atuci n-am reușit să fac bine exercițiul, dar ieri am simițit cum merge de la sine. Și aș fi putut să mă duc până la capătul lumii.

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

Foarte fain, atat pot sa spun. o sa-l arat si lui boratnom, daca nu uit

Comentariu de olahus




Lasă un răspuns

