BiLinGual B(L)oGi


New Mate, New Era
Octombrie 23, 2008, 6:45 pm
Filed under: Mindennapi chestioare | Etichete: , ,

Az új laptoppal elkövetkezett az új gondok ideje. Mikor azt mondták, ha végre lesz hordozhatú gépem, végképp elásom magam a feladatokban, tiltakoztam. Most nyakig benne vagyok, még neve sincs az új „munkatársamnak”, de kezd szükséges lenni a hajdan megvetett határidőnapló.

Legalább azzal foglalkozhatok, amit szeretek, filmről beszélgetek, filmről írok, filmet vágok. Aztán jönnek a fordítások és a tanügyi/kulturális/akármilyen mesterim kurzusai, amelyekért kevésbé lelkesedem. Ezeket a papírért vállalja az ember: diploma és pénz formájában. Mennyi idő után gondolkodhatok szökési terveken?

*

Era laptopului înseamnă era noilor probleme pentru mine. Odată mi-a zis cineva că n-o să mai am timp liber când fac rost de-un laptop. Eram revoltată, nu vroiam să accept această idee și iată, că nici n-am avut timp să-mi botez noul ”coleg” și simt nevoia unui calendar, considerat o chestie inutilă pe vremuri.

Măcar mă ocup mai mult cu lucruri care-mi plac: scriu și vorbesc despre film și montez film. Apoi vin traducerile și cursurile masterului educațional/cultural/extrem de prost și inutil, care nu mă motivează din punct de vedere emotiv. Le fac pentru hârtii: diploma și banii. Oare după cât timp îmi pot permite să mă gândesc la un plan de evadare?

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

hova megyen, hova mászik? szökünk, szökünk? :))

Comentariu de Albin




Lasă un răspuns

